Pages

lauantai 3. joulukuuta 2016

Budjetointia, listoja ja marraskuun puuhailuja

Tänään on budjetointipäivä. Tai sen piti olla jo viime viikolla mutten jaksanut... olis pitänyt. Nyt oon tuhlannut rahaa ihan tyhjänpäiväiseen.

Mulle on elintärkeää tehdä joka kuukausi budjetti exceliin. Ilman sitä rahankäyttö ei pysyisi lainkaan kurissa. Koska tässä kuussa on joulu, pitää budjetti vielä jakaa lahjoihin käytettävään rahaan ja muuhun rahaan.

Rakastan muuten listoja ja mun perhe tietää sen. Mulla on listoja joka lähtöön.
Tän päivän lista on tällainen:

  • siivous 
    • imurointi
    • lelujen raivaus
    • puhtaat vaatteet kaappeihin
  • ompelu
    • kaavoita ja leikkaa kauluspaidat mekoiksi
    • korjaa rikkonaiset vaatteet
  • ruoka
    • käy läpi jääkaappi
    • jatkojalosta tai heitä pois ruoan jämät
    • tee päivällinen
  • ehditkö käymään tänään museossa? 


Aloitin siivouksen jo viime viikolla vaihtamalla verhot ja laittamalla ekat talvikoristeet roikkumaan.

Yritin tähän lisätä kuvia, mutta totesin että nehän on ihan syvältä.. katsellaan jos otan uusia tai teen jonkun kivan kollaasin. Inhorealismillakin on rajansa.

Sen sijaan laitan tähän kuvan mulle tärkeästä asiasta, eli Hope ry:n joululahjakeräyksestä vähävaraisten perheiden lapsille.


Jospa sitä siirtyisi tuon listan pariin nyt hetkeksi.

0 kommenttia:

Lähetä kommentti